Известие

Collapse
No announcement yet.

GTV/SPIDER тампони, носачи, окачване..

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • GTV/SPIDER тампони, носачи, окачване..

    В името на общноста и притиснат финансово реших да експериментирам със задното окачване.. понеже не ми се дават над 1000 лв за ново задно окачване издирих майсторите за които легендата говори че въстановили задното окачване и по-точно сменили втулките на носачите на едно ГТВ от Банско.
    И о,чудо стана!!!
    Направиха го супер бързо, използваните части са от мерцедес след 1мм престъргване, а цената е 330 лв НО... в нея ми влиза 5л селения голд,маслен и въздушен филтър,задни накладки,раздвижване на спирачни апарати.. което ще рече че самото окачване се е вързало максимум 200 лв.. та за скромните 200 лв колата вози като нова..
    Нещо много важно!!!Оказва се че когато ГТВ-то тропа или скърца отзад то металните повърхности не само че се трият една в друга ами по-лошо.. едната РЕЖЕ другата.. не ми се обяснява по-подробно но при мен прореза беше станал около 50% от площта така че чуете ли странни звуци отзад ... 0888 316 433 Кирил се казва човека и се намира до стадион Герена
    GTV 2.0 TS - dead
    156 2.4 JTD - dead
    147 1.6 TS - dead
    BMW 520 E39 - live

  • #2
    Супер и дано изкара дълго.
    Това е добра новина за всички ни. Добре че хората от ТиН ми споделиха за този човек, много се радвам.
    Единсвенно вчера по телефона като говорихме (толкова се радвах като ми разказваше), че не съм обърнал внимание на маслото че си казал ГОЛД за Селенията. Като мине малко време кажи какви са ти отзивите. Аз бях предишните 8000км с такова и незнам какво да кажа. Като го източихме беше пикня черна. С него ми тропаше драстично вариатора. Но пък за 8000км съм долял 1,5литра масло при условие че ми капе от един семеринг......което е меко казано по нашите стандарти направо супер малко като доливане (май)...
    Сега съм както знаете с Мотул 15-50 и засега не съм доливал, вариатора не тропа така и някакси ми харесва как работи, без да мога да определя що
    Но пък изчаквам при всяко палене по 2минути да загрее малко.
    Така че сподели след 2000км какво става около ГОЛД-а!!!

    и честито ново окачване. Много се радвам !!!

    П.С. сега може да слушаш и тихичко музика, няма да има кво да заглушаваш хехе
    Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

    Comment


    • #3
      Ники как е колата? Държат ли втулките засега?
      тази информация е ценна за доста хора които ще спестят така не малко пари. Стискам палци
      Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

      Comment


      • #4
        ре

        да, екстра е за момента, ама според мене е много рано да се каже още
        поне 10 000 да мина ама и това не е кой знае колко с мойте темпове на каране.. абе и да има проблем мисля че човека ще си го отстрани щото каза да му звънкам ако има грижи.. освен това работата е там че след като направил мойта му хрумнала още по-добра идея за въпросните втулки и каза че следващите след мен ще са още по-доволни! Така че.. дерзайте!!!
        GTV 2.0 TS - dead
        156 2.4 JTD - dead
        147 1.6 TS - dead
        BMW 520 E39 - live

        Comment


        • #5
          Днес ми престигнха PowerFlex тампоните...за цялото предно окачване...сега дилемата ми е дали сам да си правя всичко...или да отида до въпросния човек и да видя той какво може да ми предложи.
          sigpic
          Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
          " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
          "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от KGB
            За "цялото" предно окачване....8те тампона на горните и долните носачи.
            И колко излезна баце горе долу с поръчката и тампоните
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Mury
              Първоначално публикувано от KGB
              За "цялото" предно окачване....8те тампона на горните и долните носачи.
              И колко излезна баце горе долу с поръчката и тампоните
              http://www.powerflex.co.uk/select_products.asp

              Ами тъй кат гледам за 156 на 300 и кусур англ. лири отива работата, ма и аз се замислям за новата кола

              Comment


              • #8
                За 145/6 и 155 излиза 99.80 Паунда те тва са си 300 лв. за тампони бре
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #9
                  Предно окачване с нови носачи е към 800лв. за 156/147/ГТ....задното не съм гледал колко е.
                  sigpic
                  Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                  " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                  "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                  Comment


                  • #10
                    Днес почти преключихме...остана само горния десен носач, но там нещата се правят за около 20мин.

                    Цялата процедура отнема около 2-3часа....ако не са наложи да се възстановят шарнирите.

                    В моят случей, на долния десен носач беше "тръгнал" шарнира, а на горния бяха заминали тампоните....горния шарнир и долните тампони не бяха мръднали.

                    От дясно на горния носач може би съвсем леко бяха тръгнали тампоните всички останало беше здраво.

                    Смених всички тампони и възстановихме и двата шарнира за всеки случей...утре вечер като покарам колата цял ден ще пиша какво ми е впечетлението.
                    sigpic
                    Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                    " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                    "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                    Comment


                    • #11
                      Преди малко си взех батмобила и направих едно кръгче из софия.....първи впечетления....СУПЕР СЪМ ДОВОЛЕН..

                      колата е като чисто нова, няма никакво скърцане от тампони или некви подобни простотии, седи като залепена за пътя...окачването найстина се е втърдило и сега съм все едно със спортни амортисьори (ако мога така да го опиша де)..


                      Довечера пак ще пиша, вече като я покарам цял ден....ще мина и през АЛ.Невски да видя как ще е по ония павета.


                      пс: като цяло мисля, че скоро ще си направя и задното окачване така, нищо че още е здраво изцяло.
                      sigpic
                      Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                      " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                      "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                      Comment


                      • #12
                        След цял ден каране, мога да споделя, че колата е като нова...

                        Седи като залепена на пътя

                        Плюсове...

                        1. По-стабилна е заради по-голяма твърдост на окачването, много по-малко странично накланяне има в завой...колата е като картинг

                        2. По-стабилна е при тръгване и рязко подаване на газ

                        3. При спиране е доста по-стабилна

                        4. Тези тампони са почти вечни

                        5. Легналите полицай ги минава перфектно

                        Минуси....

                        1.Вози по-твърдо...цепнатини и изпъкнали релси се усещат повече....аз лично не го приемам това като минус, защото така или иначе търся стабилност на пътя...
                        sigpic
                        Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                        " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                        "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                        Comment


                        • #13
                          Колко ще ми струва целия комплект за предното и задното окачване ?

                          Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

                          Comment


                          • #14
                            Такаааа и аз да се включа в тая тема. Значи вчера подмених следните неща. Задни биаледки, и тампони на задния длен носач без средния дето е хванат амортизатора на него. Та е ето първ цените. Външния тампон на носача, дето е хванат за блока - 17,50лв единия (не можахме да се разберем с продавача но на мерцедес, ягуар и алфа тези тампони са едно към едно), вътрешен тампон дето е хванат за моста не можах да го намеря и за това купих с по малък външен радиус 4,20лв , отидох при стругар направи ми втулка го набих така, стана перфектно. Биалетите ги направих на същия стругар (той направи направо нви) - 40лв двете.Цялата работа ми излезе 85лв. Първи впечатления - спря ми тропането и хлопането, колата се държи много по добре и стабилно на пътя, въобще супер. Ще я покарам така и след време пак ше споделя впечатления. С такъв ремонт (повече лутане и хойкане е ама.....) си спестих около 640лв ЩОТО биалетата на магазина струва 70 лева ЕДНАТА, а тампони за долен заден носач се предлагат само в кмплект с носача и се внася само от официалните представители, демек няма не оригинално и струва 305лв единия. дано с тези моии писания да помогна на някой и да са полезни за други. Ако някой желае и има такива проблеми от Стара загора съм да се обади и ше действаме по майсторчетата. Телефона ми е 0886402189-Георги.
                            "Свини! Вечно ли искате да живеете?!" Фридрих Велики — 1757 г.
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              някой сменял ли е предни амортисьори на ГТВ-то , да препоръча нещо с цени. КОНИ са по 330лв единия и това ми е много .казвайте нещо по-нормално. благодаря!

                              Comment

                              Working...
                              X